~ آریانا دانلود ~
ابدیت درایور . نرم افزار . فیلم . کارتون و...

دانلود نسخه جدید KMPlayer 3.8.0.121 Final

 

هرکاربری که یک بار KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار KMPlayer بر این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید.

نرم افزار KMPlayer با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هر فرمتی را که بخواهند اجرا نمایند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد نرم افزار می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند. شما هم اکنون می توانید جدیدترین و آخرین ورژن نرم افزار کا ام پلیر KMPlayer را از سایت صابر فان دانلود نمایید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط آریانا

افزایش سرعت مرورگر فایرفاکس

 

اگر می‌خواهید به بالاترین کارایی دست یابید به دستکاری تنظیمات بپردازید تا کارکرد آن‌ها را بجای ملاحظات پیش‌فرض، بر روی بالاترین بازدهی قرار دهید.

در ادامه نگاهی خواهیم داشت بر تعدادی از کارهایی که می‌توانید انجام دهید تا مرورگر فایرفاکس خود را به بالاترین سرعت ممکن برسانید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط آریانا

 

 

                         نرم افزار  Skype- تماس رایگان صوتی و تصویری با سراسر دنیا

 

Skype نام یکی از معروفترین و قدرتمندترین نرم افزار های رایگان است که برای شما امکان برقراری ارتباط صوتی رایگان با دیگر دوستان خود از طریق اینترنت را فراهم میسازد. نرم افزار Skype از تکنولوژی Peer-to-Peer برای اتصال به رایانه شخص مورد نظر شما استفاده میکند تا یک محیط پیغام رسان بر اساس گپ صوتی را محیاسازد. Skype از آغاز تا به امروز به سرویس برتر صوت خود برای ارتباط مشهور بوده است.




تاریخ: شنبه 20 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط آریانا

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 344
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


Alternative content